Wednesday, May 26, 2010

Yang panjang punya


Oyt ko..yang tengah bace ni..Asslamualaikum…hehe nape erk entry kali ni pelik
je biase kan orang cakap besaaaar punye kan…ni
kenape lak panjang punye plak..kan..haha… .Hurm ari
ni nak update pasal satu lagi kepelikan aku 
yang bermain-main diminda.Kepelikkan ni terjadi apabila
aku membuang sampah pade petang ari kat belakang rumah
aku.Biase la rutin harian orang menggangur cam aku ni.
Jadi tengahh buang sampah aku terperasan kepelikkan yang selame ni 
aku x perasan yela 2 3 bulan baru nak balik..skali..
ni ha!! Panjang punye!..haha tak tahula kat kampung
korang betik memang panjang ni.Tapi bagi aku, aku emangnya enggak 
pernah tengok buah betik sepanjang ini..haha..
mai usha ramai-ramai.


Agak2 apebenda la yang bole wat papaya ni panjang cmni erk...kena wat kajian ni..haha..klau gua rajin.urm yang paling panjang  berukuran 1.3 meter








4 comments:

Dyat said...

memang panjang ni nuk..
buat apa lagi... panggil bersamamu tv3... haha

Wan SheVa said...

oi link blog ak xde..singai nye rum8..haha

poke-yoke said...

aik..aku da letak la..

SR HOUSE OF ABAYAS said...

Ada benih tak, saya nak beli. Saya dulu ada juga. Kira2 setgh depa dewasa. Masa berpindah, tak bawa benih. Langsung x ada lagi.