Wednesday, November 28, 2012

Palestin,Israel dan kaitannya dengan Dajjal



Obama yang turut tunduk menyokong tindakkan Israel melancarkan serangan ke atas Gaza  Israel selepas memenangi pilihan raya di US 2012 menunjukkan kepada Dunia siapa yang sebenarnya kuasa terbesar dunia sekarang ini. Bermulanya era perpindahan kuasa besar dunia dari Britain ---> US ----> Israel (2012)


Muhammad 47:18 (Kiranya golongan yang ingkar masih tidak mahu menerima peringatan yang diberi kepadanya) maka tidak ada lagi yang mereka tunggu melainkan saat kiamat yang akan datang kepada mereka secara mengejut, kerana sesungguhnya telah lahirlah tanda-tanda kedatangannya. Kalaulah demikian, maka bagaimanakah mereka dapat menerima peringatan yang diberi kepada mereka - apabila saat kiamat itu datang kepada mereka?



 




Al-Ankabut 29:41 Misal bandingan orang-orang yang menjadikan benda-benda yang lain dari Allah sebagai pelindung-pelindung (yang diharapkan pertolongannya) adalah seperti labah-labah yang membuat sarang (untuk menjadi tempat perlindungannya); padahal sesungguhnya sarang-sarang yang paling reput ialah sarang labah-labah, kalaulah mereka orang-orang yang berpengetahuan.


Kiranya upacara pembukaan ni sebenarnya ada maksud tersembunyi juga yakni menyatakan dunia bahawa Zionist dan Israel kini memerintah dunia - Dajjal dah pindah kuasa dari Britain ke USA waktu perang dunia 1 dan dari USA ke Israel 9-11 yang ni menandakan rasminya pengakhiran proses transfer of power ke Israel 

Pada hari sama US dan ISRAEL menandatangani Akta Kerjasama Keselamatan Lebih-baik


Berikut adalah kiraan berdasakan hadis berkenaan demensi dajjal dan demensi kita:


Hari pertama - 1 hari bersamaan setahun
Hari keduanya- 1 hari bersamaan  sebulan - 1000/12 bulan = 83.333 tahun
Hari ketiga- 1 bersamaan seminggu - 1000/52 minggu = 19.23 tahun

Oleh itu,

918 + 1000 = 918 hingga 1918 - Dajjal berpusat di Britain sejak bermula Zaman Wessex membentuk England hingga Perang Dunia 1

1918 + 83 = 1918 hingga 2001 - Dajjal berpusat di Amerika sejak pengurangan kuasa Britain, Dolar AS menggantikan emas sebagai tanda dagangan

2001 + 19 = 2001 hingga 2020 - Dajjal berpusat di Israel sejak tragedi Dagangan Dunia (11 Sep) dan Dolar AS mula merundum dan Amerika mula mencetus huru-hara di Timur Tengah bagi mencetus sebab Israel boleh menggunakan nuklearnya.

2020 ADAKAH DAJJAL MUNCUL?! ALLAH JE YANG TAHU BILA SECARA TEPAT!



Dajjal pula akan muncul 7 tahun selepas Imam Mahdi muncul... pada musim Haji ketika berlaku perebutan kuasa pemerintahan tanah Hejaz... sebab tu kalau korang perasan, satu demi satu Putera Mahkota Arab Saudi mati... bayangkan ini MUNGKIN berlaku bila Raja mati tanpa sempat menamakan Putera Mahkota yang mati sebelum dia.
Sumber : jutawan-forum.blogspot

No comments: