Tuesday, March 31, 2009

Putihnya lukisan by Meet Uncle Hussain lirik

Macam2 yang blaku skarg nih...bukan dunia yang besa ni je...dunia sekeliling aku ni pon...huh..
bl nak brubah aku dan korang nih kan..rasenye x dan x akan berubah kot..sebab aku dan korang da macam bes je jadi manusie bermasalah dalam dunia ni kan. rase cam bagos, x pk orang laen, ikot kepale sendiri, lupekan yang lame bl da dapat bende baru..susa nak lepaskan kesenangan demi kawan2..haha teruknye aku dan korang.Dah2 la kritik orang diri sendiri pon x cukup bagos mcm mane tu...Dunie ni untuk dikongsi beramai2 oi..bukan aku dan korang yang perasan bagos dan syok sendiri je... pikir-pikir sket gune kepale otak tuh..nyampah tol la aku pade diri aku sendiri dan korang..mnyampah sangat @##&%^*&%$%#$# bodo la..zZz.Bak kate kawan ku Hidup x selalunya senang~ diam laaaaaa kate ridwan makanya kaw2 a.k.a street eyes.

Meet Uncle Hussain - Putihnya Lukisan


oh dunia
penuh dengan derita
ada suka
ada juga dukanya
yang disana sedang menahahahaha
yang disini ditimpa malapetaka

ow dunia hari ini
ow sedihnya
ow tanah dijajah lagi
ow kehahanya

*
jika ku seorang pelukis
akan ku warnai dunia
denga warna putih
agar tiada gelap
lukisannya ow oh oh dan oh

oh manusia
tak ku mengerti sifatnya
ada mulia
ada juga kejinya
yang si tua berbalahkan kuasa
yang simuda mengacukan senjata

ow maruah dijual beli
ow murah nya
ow bumi terbelah lagi
ow bencana







p/s : mase ku post ni..aku baru bangun dari tido...nightmare gile mimpi aku.

5 comments:

PinKtEddYLurVeR said...

cam paham jekkkk...

Dyat said...

aku tak paham.
tapi aku sokong ko shahrul.
hoho...

nuk said...

tq2...hehe

bellaObyla said...
This comment has been removed by the author.
PrinCeSs NuR said...

it takes me quite a while 2 get wht u trying 2 say (n still dun really get it) ^_^ ape2pun, whatsoever happens to the world, its still OURS

HDS;"sabarlah dgn tamparan pertama!"

salam ziarah pnuh perjuangan (: