Sunday, January 25, 2009

P24 dan roti canai








kami budak2 p24 sempat bergambar sewaktu bersarapan roti canai..urm agak sedap la roti canainye ....smue kaki tangkap gamba nih..terutame megat dan wan sheva haha...gambar ini diambil dengan hp N95 irman ..merangkap gadget termahal sem ini dirumah aku...hew2...mase aku update blog ni , megat merangkap timbalan ketue rumah p24 sedang bertnyekan aku same ade ingin join ahli2 p24 yg laen untuk pergi ke genting khamis ni atau tidak...dan keputusannye..hew2 on je lorh...haha pt baru masok kan..sedangkan orang yg pt sparuh cm megat ni cam hypersemangat gile merancang smue ni..x kan x join kan...ingat aku kedek sangat ke..haha.

4 comments:

mocQachinno said...

npe rse mcm anda agk berisi dlm gmba nih??
hurmm..

poke-yoke said...

haha..yeke..x kan saya berisi dgn begitu cepat sekali..haha

Dyat said...

salam shahrul..
power giler!... lame tak msuk blog ko..

sgt suka desain blog baru nih.

poke-yoke said...

wsalam wahai sifu ku dayat...mane ade...bese2 je..
design x penting..yg paling penting pengisiannye kene mantap macam blog hang .. aku x sampai tahap tu lagi...huhu..